Manukahonung - det var en väldigt god idé

Jag skrev häromdagen om min inflammerade visdomstand och min ovilja till att äta skolmedicinens antibiotika. För att få ner min inflammation köpte jag Manukahonung. Jag tvivlade till en början på hur min mage skulle reagera och skrev här på min blogg att jag inte skulle ta den mer efter känningarna jag fått i magen. Men sedan tänkte jag om, man får ju inte ge upp så lätt. Skulle jag råka på att behöva äta vanlig antibiotika skulle ju magen ändå paja så jag fortsatte med honungen. Vilken potent produkt! Jag blev av med min inflammation på två dagar och var efter fyra dagar helt återställd. Och magen är lugn och fin för jag åt min probiotika, mina syrade grönsaker, min scd-yogurt några timmar efter jag ätit honungen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ladybird

En blogg om hur man med hjälp av SCD-dieten blir fri från Crohn's sjukdom.

RSS 2.0